Strony

wtorek, 15 września 2015

Na początek

   Tak jak zawsze - pierwszy post jest najtrudniejszy. No ale... może się przedstawię? Mam na imię Asia i jestem zastępową zastępu Jaskółka w 2. Staroiwiczańskiej FSE, który został uznany 12 września 2015 roku, więc jest to dopiero początek jego historii. Ja sama jestem już harcerką od 3 lat, wcześniej byłam członkiem (i przez 2 lata czołową) zastępu Sowa. Postanowiłam jednak rozpocząć poniekąd nową przygodę i zgodzić się założyć nowy zastęp. Mam nadzieję, że wszystko wypali, a posty tutaj będą pojawiać się regularnie i będą pisanie nie tylko przeze mnie, ale też przez moje harcerki. A no właśnie... ile nas tak właściwie jest? Oprócz mnie na razie są dwie dziewczyny Kinga i Zosia, które niedawno przeszły do zielonej gałęzi z wilczków. Na pewno szybko się wdrożą we wszystko, przynajmniej taką mam nadzieję. Więcej napiszę pewnie w kolejnym poście, odnośnie naszej pierwszej (prawdziwej) zbiórki haha!
tak to ja i moja niezwykle poważna mina (rozpoczęcie roku, Ursynów 2015)

Asia Ciećwierz trop.
zastępowa

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że założyłyście tego bloga!

    mietowyzeszyt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super robota dziewczyny! Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń